Webinarium: społeczny marketing, czyli jak zaangażować otoczenie do działania
Bardzo często liderzy i liderki działań społecznych mają problem z zaangażowaniem mieszkańców i znalezieniem partnerów, nawet do tych najbardziej wartościowych inicjatyw. Dlaczego tak się dzieje? Jak obudzić chęć działania i współpracy? Zapraszamy na webinarium akcji Masz Głos już 23 marca o 19:00.
Podczas webinarium poruszymy zagadnienia oparte na profesjonalnych metodach marketingowych i oddziaływania na ludzi, które pomagają zwiększyć zaangażowanie społeczne, m.in.:
- motywy bierności,
- praktyczny marketing uwzględniający oczekiwania i motywy podejmowanych decyzji,
- promocja „segmentacyjna” jako droga do sukcesu,
- sposoby efektywnej komunikacji w sferze społecznej,
- perswazja i skuteczne metody wywierania wpływu na innych.
Zapisz się i w czwartek 23 marca o 19:00 dołącz do wydarzenia, klikając link otrzymany w e-mailu potwierdzającym rejestrację. Udział jest bezpłatny.
Webinarium prowadzi
Andrzej Kondej – doktor nauk ekonomicznych, praktyk i konsultant biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania, marketingu, public relations i komunikacji społecznej. Wykładowca Collegium Civitas i Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie oraz Uniwersytetu w Białymstoku. Autor wielu publikacji branżowych i naukowych oraz książki „Polowanie na klienta”.