Wkrótce webinarium

W każdej gminie w Polsce ruszają teraz prace nad projektem budżetu na przyszły rok. Mieszkańcy mogą zgłaszać do niego swoje propozycje wydatków, ale muszą to zrobić w sierpniu lub we wrześniu. Co powinno znaleźć się we wniosku? Jak zorientować się w planach budżetowych gminy, aby pieniądze publiczne były wykorzystywane gospodarnie? Zapraszamy na webinarium!
Podczas webinarium opowiemy o najważniejszych kwestiach związanych z udziałem mieszkańców w procesie budżetowania w gminie. Omówimy:
- jak powstaje budżet i jak jest realizowany,
- kluczowe dokumenty związane z projektowaniem i wykonywaniem budżetu,
- możliwości włączania się mieszkańców na etapie tworzenia budżetu i jego realizacji,
- sposoby usprawniania udziału mieszkańców w kwestiach budżetowania.
Zapisz się i w czwartek 31 sierpnia o 19:00 dołącz do wydarzenia, klikając link otrzymany w e-mailu potwierdzającym rejestrację. Udział jest bezpłatny.
Webinarium prowadzi Dariusz Kraszewski, działacz społeczny, wieloletni współpracownik Fundacji im. Stefana Batorego, były radny i przewodniczący rady gminy, zastępca wójta. W swojej pracy łączy wiedzę z doświadczeniem samorządowym.