Pomiń menu

Leśna ścieżka edukacyjna

Sobotnie przedpołudnie dla dzieci z Cisowa, Zakrzewa i Palczewic minęło pod znakiem spaceru po lesie. Dzięki uprzejmości Nadleśnictwa Sławno mogliśmy wziąć udział w wycieczce integracyjnej na szlaku ścieżki edukacyjnej w miejscowości Chudaczewko.

Pod opieką Pani Krzemińskiej z Nadleśnictwa poznaliśmy tajniki lasu i jego mieszkańców. W trakcie spaceru leśnymi ścieżkami odgadywaliśmy zagadki przygotowane dla naszych milusińskich. Zostaliśmy również zapoznani z wieloma ciekawostkami dotyczącymi roślin występujących w lesie ale przede wszystkim dowiedzieliśmy się wiele o cisie, którego sadzonki posadzimy w Cisowie w ramach akcji Masz Głos. Kolejnym etapem był nie lada wyczyn, gdyż musieliśmy wdrapać się na 42 m wieżę obserwacyjną. Wyczyn godny uznania. Widoki jakie rozpostarły się przed nami zapierały dech w piersiach. Nawet nie zdawaliśmy sobie sprawy, jak piękna jest nasza okolica. Po ciężkiej wspinaczce przyszedł czas na ognisko z kiełbaskami. Faktem jest, że ruch na świeżym powietrzu spowodował, że byliśmy głodni jak wilki! Wycieczka, w której uczestniczyliśmy zorganizowana była w ramach akcji Masz Głos przez sołectwo Cisowo przy współpracy partnerskiej Stowarzyszenia Polites ze Szczecina. Bardzo dziękujemy Panu Grzesiowi za współudział w wyjeździe i Paniom opiekunkom z świetlic za opiekę i zaangażowanie w wyjeździe.