Program szkolenia
9.30 – 12.30
Powitanie, wymiana doświadczeń z realizacji zadań
a) Dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań Programu
– Jak to wygląda/wyglądało w praktyce?
– Szanse i zagrożenia poszczególnych etapów i elementów monitoringu
– Na co zwrócić uwagę, realizując monitoring
b) Po co nam ten monitoring, czyli gdzie znaleźć motywację u własnych współpracowników, a także jak zainteresować mieszkańców wynikami naszych działań.
– Ćwiczenie pokazujące podstawowe zasady angażowania innych w nasze działania.
– Teoria angażowania społecznego
12.30 – 13.45
Przerwa
a) obiad
b) zwrot kosztów podróży
13.45 – 16.30
a) Kampania profrekwencyjna – nasze wspólne przedsięwzięcie
– Cele, pomysły na realizację, wspólna dyskusja.
b) Kiedy nasz przekaz jest atrakcyjny, czyli jak mówić i pisać, aby inni chcieli nas słuchać i czytać.
– Techniki wspomagające procesy komunikacji publicznej
c) Podsumowanie i zakończenie szkolenia