Pomiń menu

Program szkolenia

9.30 – 12.30

Powitanie, wymiana doświadczeń z realizacji zadań

a) Dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań Programu

– Jak to wygląda/wyglądało w praktyce?
– Szanse i zagrożenia poszczególnych etapów i elementów monitoringu
– Na co zwrócić uwagę, realizując monitoring

b) Po co nam ten monitoring, czyli gdzie znaleźć motywację u własnych współpracowników, a także jak zainteresować mieszkańców wynikami naszych działań.

– Ćwiczenie pokazujące podstawowe zasady angażowania innych w nasze działania.
– Teoria angażowania społecznego

12.30 – 13.45

Przerwa

a) obiad

b) zwrot kosztów podróży

13.45 – 16.30

a) Kampania profrekwencyjna – nasze wspólne przedsięwzięcie

– Cele, pomysły na realizację, wspólna dyskusja.

b) Kiedy nasz przekaz jest atrakcyjny, czyli jak mówić i pisać, aby inni chcieli nas słuchać i czytać.
– Techniki wspomagające procesy komunikacji publicznej

c) Podsumowanie i zakończenie szkolenia