Pomiń menu

Jak dodawać raporty na stronę?

W związku z mnożącymi się zapytaniami o to, jak dodawać na naszą stronę raporty z działań w ramach akcji, publikujemy krótką instrukcję:

  • Logujemy się na stronie www.maszglos.pl. Pole logowania znajduje się po lewej stronie strony głównej, pod logo „Masz Głos, Masz Wybór”. Jeśli nie pamiętacie hasła, napiszcie do nas lub skorzystajcie z opcji „Przypomnij hasło”.
  • Po zalogowaniu się widzimy zawartość intranetu. W pasku po prawej stronie mamy zakładkę „Raporty”. Klikamy w nią.
  • Widzimy zdanie: „Na tej stronie widoczne są umieszczone przez Panstwa raporty z realizacji zadań akcji. W każdej chwili można dodać nowy raport”. Klikamy w „dodać nowy raport”.
  • Otwiera się pole do dodawania raportów. W odpowiednie pola wpisujemy tytuł raportu i jego treść. Można też w kolejnym polu dodać uwagi do koordynatorów.
  • Jeśli chcemy załączyć plik (np. raport z monitoringu w formacie pdf), możemy go dodać przez mechanizm wstawiania plików znajdujący się na dole strony. Klikamy „Przeglądaj” i znajdujemy na swoim komputerze plik, który chcemy dodać.
  • Kiedy uznamy, że wszystkie informacje zostały już umieszczone, klikamy „Wyślij”, i raport wędruje do admina strony.
  • Administrator strony akceptuje raport. Od tej strony jest on widoczny na podstronie organizacji, która go dodała.