Samouczek działania w akcji. Dziewiąty krok – poza podsumowaniem zbierzcie lub wykonajcie zdjęcia!
Tegoroczna edycja akcji zmierza ku końcowi – już niedługo mija termin złożenia końcowego podsumowania Waszych działań - powinniście dodać je na naszej stronie w formie aktualności do 20 kwietnia (więcej tutaj). Dobrym pomysłem jest także zebranie lub wykonanie zdjęć i grafik!
Ciekawie napisane podsumowanie może Wam się przydać też do promowania waszych działań poza akcją – w mediach lub na waszych stronach internetowych. Tym, co przyciąga uwagę do tekstów pisanych są w dużej mierze ładnie wykonane zdjęcia. Zbierzcie więc i wykonajcie zdjęcia dokumentujące Wasze działania. Pokażcie zmianę – stan sprzed akcji i stan obecny. Zadbajcie też o to, by zdjęcia były możliwie profesjonalne – ostre, dobrze wykadrowane, nie za ciemne i nie za jasne, niech przyciągają oko żywymi kolorami.
Poprzednie kroki w akcji:
Pierwszy krok w akcji – zorganizujcie spotkanie otwarte i zawiążcie grupę roboczą oraz nawiążcie kontakt z radnymi.
Drugi krok w akcji – zbierajcie informacje o otoczeniu.
Trzeci krok w akcji – weźcie udział w spotkaniach regionalnych.
Czwarty krok w akcji – analizujcie informacje i zaplanuj zmiany.
Piąty krok w akcji – współpracujcie z władzą i mediami.
Szósty krok w akcji – działajcie i chwalcie się osiągnięciami.
Siódmy krok w akcji – ewaluacja w trakcie.
Ósmy krok w akcji – weźcie udział w spotkaniach regionalnych.