Pomiń menu

Webinarium: jak lepiej raportować o stanie gminy?

Webinarium: jak lepiej raportować o stanie gminy?

Do końca maja wójtowie (burmistrzowie, prezydenci miast) muszą przygotować coroczny bilans – raport o stanie gminy. Czasu pozostało niewiele - jak zatem dobrze przygotować raport? Zapraszamy na webinarium już 14 maja o 13:00 z udziałem Dawida Sześciło.

Webinarium jest dla pracowników administracji lokalnej, którzy przygotowują raport oraz dla osób zainteresowanych tym, co dzieje się w ich samorządzie. Na podstawie jeszcze niepublikowanej analizy Fundacji Batorego o ubiegłorocznych raportach wyjaśnimy:

  • skąd wziął się obowiązek raportowania i czemu ma służyć;
  • co wiemy o ubiegłorocznych raportach na podstawie analizy;
  • jakie treści muszą znaleźć się w raporcie, a z jakich można zrezygnować;
  • zwięzłość i czytelność– dobre praktyki raportowania;
  • kiedy i jak w realiach COVID-19 włączyć mieszkańców do debaty o raporcie;
  • sesja pytań od uczestników webinarium.

Aby wziąć udział w webinarium, trzeba zarejestrować się pod linkiem:

Zarejestruj się na webinarium

i w czwartek 14 maja o 13:00 dołączyć do webinarium, klikając na link otrzymany w e-mailu potwierdzającym rejestrację. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Webinarium prowadzi:

Dawid Sześciło – dr hab., kierownik Zakładu Nauki Administracji na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ekspert Fundacji im. Stefana Batorego do spraw samorządowych. autor licznych publikacji z zakresu prawa publicznego, wyborczego, praw człowieka i zarządzania publicznego.