Pomiń menu

Jak w akcji Masz Głos wykorzystać media społecznościowe?

Podczas warsztatu opowiem i pokażemy:

  • dlaczego warto wykorzystywać social media w komunikacji inicjatyw lokalnych;
  • jak używać social mediów, by panować nad informacją i być skutecznym;
  • co robić,  aby prowadzić efektywną i efektowną komunikację;
  • jakich używać narzędzi w e-komunikacji;
  • jak sprawdzać, aby wiedzieć, czy działania dobrze nam idą;

Na zajęciach warto mieć ze sobą telefon albo laptopa.

warsztaty prowadzi Marcin Żukowski – od lat pracuje na rynku interaktywnym. Współtwórca Nieagencji, wykładowca Uczelni Łazarskiego, autor bestsellerów „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach”. Ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu i social mediów – zarówno w egzekucji działań, jak i w szkoleniach (m.in. Unilever, Medicover, PKO Bank Polski, Miasto Stołeczne Warszawa i inne). Od kilkunastu lat w trzecim sektorze – jako prowadzący organizację pożytku publicznego, konsultant i współpracownik wielu organizacji, głównie w zakresie komunikacji i digital marketingu.