Webinarium: jak lepiej raportować o stanie gminy?
Do końca maja wójtowie (burmistrzowie, prezydenci miast) muszą przygotować coroczny bilans – raport o stanie gminy. Czasu pozostało niewiele - jak zatem dobrze przygotować raport? Zapraszamy na webinarium już 14 maja o 13:00 z udziałem Dawida Sześciło.
Webinarium jest dla pracowników administracji lokalnej, którzy przygotowują raport oraz dla osób zainteresowanych tym, co dzieje się w ich samorządzie. Na podstawie jeszcze niepublikowanej analizy Fundacji Batorego o ubiegłorocznych raportach wyjaśnimy:
- skąd wziął się obowiązek raportowania i czemu ma służyć;
- co wiemy o ubiegłorocznych raportach na podstawie analizy;
- jakie treści muszą znaleźć się w raporcie, a z jakich można zrezygnować;
- zwięzłość i czytelność– dobre praktyki raportowania;
- kiedy i jak w realiach COVID-19 włączyć mieszkańców do debaty o raporcie;
- sesja pytań od uczestników webinarium.
Aby wziąć udział w webinarium, trzeba zarejestrować się pod linkiem:
i w czwartek 14 maja o 13:00 dołączyć do webinarium, klikając na link otrzymany w e-mailu potwierdzającym rejestrację. Udział w webinarium jest bezpłatny.
Webinarium prowadzi:
Dawid Sześciło – dr hab., kierownik Zakładu Nauki Administracji na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ekspert Fundacji im. Stefana Batorego do spraw samorządowych. autor licznych publikacji z zakresu prawa publicznego, wyborczego, praw człowieka i zarządzania publicznego.