ABC mediów społecznościowych
Prowadzący: Marcin Żukowski
Zagadnienia:
- które media społecznościowe wybrać i czym się przy tym kierować,
- jak zbudować sieć obserwujących profil,
- kiedy zakładać grupę na Facebooku,
- jak postować i dbać o widoczność postów,
- hasztagi, streaming, crosspostowanie.
Przebieg webinarium:
[00:00:03] wybór serwis społecznościowego do komunikacji działań organizacji społecznej lub grupy nieformalnej,
[00:04:43] wpływ baniek filtrujący i efemeryczności na tworzenie treści,
[00:09:34] użytkownicy: jak ich rozpoznać i którymi kanałami do nich mówić,
[00:11:48] specyfika komunikacji marketingowej,
[00:16:27] jakie działania można prowadzić na Facebooku,
[00:17:49] grupy na Facebooku,
[00:20:30] jak budować angażowanie,
[00:28:00] analiza statystyk: jak ją robić i co może dać,
[00:28:45] ustawianie postów płatnych,
[00:29:40] hashtagi, tagi, emoji,
[00:34:30] przykłady dobrych kreacji (m.in. rola storytellingu),
[00:43:40] pytania i odpowiedzi.
Zobacz prezentację „ABC mediów społecznościowych – plik PDF [1,66 MB]
Zobacz notatkę webinarową – plik PDF [83,6 KB]
Webinarium odbyło się 26 lipca 2022 r.