Pomiń menu

Harmonogram miesiąca

Harmonogram miesiąca

Listopad to czas na ostatnie szlify projektów, nad którymi nasi uczestnicy pracowali przez całą tą edycję akcji Masz Głos. Zachęcamy do podsumowywania, opisywania swoich aktywności i jeszcze kilku innych działań, które zaplanowaliśmy na ten miesiąc - zobaczcie, jakich.

  • na początku listopada skontaktujemy się e-mailowo z pomysłodawcami projektów, które dostały dofinansowanie działań skierowanych do dzieci i młodzieży. Dofinansowanie zostanie przeznaczone na m.in. organizację zajęć pozalekcyjnych, zakup wartościowej literatury dla młodzieży do bibliotek, organizację dożywiania;
  • 22 listopada zapraszamy uczestników akcji Masz Głos na rozmowę o nowatorskich rozwiązaniach, jakie ich organizacje i samorząd lokalnych w ich miejscowości podjęły wobec wyzwań pandemii. Spotkanie będzie miało charakter kameralny i zamknięty, poprowadzi je Ryszard Łuczyn, dziennikarz „Polityka Insight”. Link na spotkanie wysłaliśmy na e-maile uczestników. Możecie się też zgłosić po niego do swojego koordynatora;
  • 23 listopada zapraszamy uczestników tej edycji akcji Masz Głos na webinarium o języku inkluzywnym, które poprowadzi Jolanta Prochowicz. Aby uczestniczyć w spotkaniu, trzeba się zapisać więcej szczegółów;
  • od 23 listopada do 13 grudnia trwają spotkania wojewódzkie (w zdecydowanej większości stacjonarnie) – to dobry moment jeszcze przed galą Super Samorząd na ostatnie szlify i przygotowanie podsumowania działań;
  • do końca listopada czekamy na historie uczestników akcji Masz Głos do opublikowania przez Onet, partnera medialnego projektu. Jak przygotować tekst, przesłaliśmy Wam informację na e-maila. Swoją historię wyślijcie na adres: azmijewska@batory.org.pl
  • w panelu strony Masz Głos udostępniamy nagranie z projektowania grafik w programie Canva. Zorganizowaliśmy je dla uczestników akcji Masz Głos. Wraz z zapisem szkolenia są dostępne szablony grafik, które uczestnicy mogą modyfikować i wykorzystywać do swoich celów, np. by poinformować, jakie wydarzenie planują w ramach akcji Masz Głos. Aby skorzystać z tych materiałów, wystarczy zalogować się do panelu;
  • zapraszamy wszystkich uczestników akcji do publikowania na stronie Masz Głos informacji o swoich działaniach: jakie działania podejmujecie, jak je realizujecie, co w Waszych planach, co już udało się, z jakimi trudnościami mierzycie się. Opowiedzcie – inspirujcie! Wystarczy wejść na konto do panelu, nacisnąć przycisk “Dodaj aktualność” – wpisać treść i najlepiej dodać zdjęcie, które ma towarzyszyć publikacji (nie jest to element konieczny). Po zatwierdzeniu aktualności przez administratora strony ukaże się ona na stronie głównej  Masz Głos w zakładce “Co nowego u uczestników?”;
  • uczestnicy akcji mogą bezpłatnie zamawiać materiały informacyjne akcji Masz Głos, m.in.: broszury: “Narzędziownik obywatelski”, “Czy radny jest bezradny?”, “Zasady lokalnych konsultacji”, “Karta praw mieszkańca” i inne. Wystarczy zalogować się na swoje konto do panelu Masz Głos;
  • list do władz – uczestnicy akcji mogą zamawiać list do osób i instytucji, którym organizator akcji Masz Głos – Fundacja im. Stefana Batorego – przekaże list z informacją o uczestnictwie Waszej organizacji/grupy w tegorocznej edycji akcji Masz Głos i z uprzejmą prośbą o współpracę w jej ramach;