Pomiń menu

Harmonogram miesiąca

Harmonogram miesiąca

Grudzień to czas na ostatnie szlify projektów, nad którymi nasi uczestnicy pracowali przez całą tą edycję akcji Masz Głos. Zachęcamy do podsumowywania, opisywania swoich aktywności i jeszcze kilku innych działań, które zaplanowaliśmy na ten miesiąc - zobaczcie, jakich.

  • do 8 grudnia czekamy na podsumowania końcowe, które wraz z finałem każdej edycji akcji Masz Głos wypełniają uczestnicy. Link do ankiety wysłaliśmy indywidualnie każdej organizacji/grupie na e-maile. Warto sprawdzić skrzynkę pocztową, a w razie problemów skontaktować się z nami: maszglos@batory.org.pl
  • do 13 grudnia trwają spotkania wojewódzkie (w zdecydowanej większości stacjonarnie) – to dobry moment jeszcze przed galą Super Samorząd na ostatnie szlify i przygotowanie podsumowania działań;
  • pod koniec grudnia zapraszamy na webinarium – tym razem będzie o fetowaniu, świętowaniu działań i budowaniu więzi w gronie członków organizacji, wolontariuszy. Szczegóły już wkrótce na profilu Masz Głos na Facebooku;
  • do końca grudnia czekamy na historie uczestników akcji Masz Głos do opublikowania przez Onet, partnera medialnego projektu. Jak przygotować tekst, przesłaliśmy Wam informację na e-maila. Swoją historię wyślijcie na adres: azmijewska@batory.org.pl
  • w panelu strony Masz Głos udostępniamy nagranie z projektowania grafik w programie Canva. Zorganizowaliśmy je dla uczestników akcji Masz Głos. Wraz z zapisem szkolenia są dostępne szablony grafik, które uczestnicy mogą modyfikować i wykorzystywać do swoich celów, np. by poinformować, jakie wydarzenie planują w ramach akcji Masz Głos. Aby skorzystać z tych materiałów, wystarczy zalogować się do panelu;
  • zapraszamy wszystkich uczestników akcji do publikowania na stronie Masz Głos informacji o swoich działaniach: jakie działania podejmujecie, jak je realizujecie, co w Waszych planach, co już udało się, z jakimi trudnościami mierzycie się. Opowiedzcie – inspirujcie! Wystarczy wejść na konto do panelu, nacisnąć przycisk “Dodaj aktualność” – wpisać treść i najlepiej dodać zdjęcie, które ma towarzyszyć publikacji (nie jest to element konieczny). Po zatwierdzeniu aktualności przez administratora strony ukaże się ona na stronie głównej  Masz Głos w zakładce “Co nowego u uczestników?”;
  • uczestnicy akcji mogą bezpłatnie zamawiać materiały informacyjne akcji Masz Głos, m.in.: broszury: “Narzędziownik obywatelski”, “Czy radny jest bezradny?”, “Zasady lokalnych konsultacji”, “Karta praw mieszkańca” i inne. Wystarczy zalogować się na swoje konto do panelu Masz Głos;
  • list do władz – uczestnicy akcji mogą zamawiać list do osób i instytucji, którym organizator akcji Masz Głos – Fundacja im. Stefana Batorego – przekaże list z informacją o uczestnictwie Waszej organizacji/grupy w tegorocznej edycji akcji Masz Głos i z uprzejmą prośbą o współpracę w jej ramach;